- samolepící těsnění 20×50 obdélník128.00 Kč (154.88 Kč s DPH) /mTSL 120 052 050-001
- samolepící těsnění 3×15 obdélník38.70 Kč (46.83 Kč s DPH) /mTSL 120 020 315-001
- samolepící těsnění 3×36 obdélník33.40 Kč (40.41 Kč s DPH) /mTSL 120 020 336-001
- samolepící těsnění 4×30 obdélník44.00 Kč (53.24 Kč s DPH) /mTSL 120 020 430-001
- samolepící těsnění 5×20 obdélník47.80 Kč (57.84 Kč s DPH) /mTSL 120 020 520-002 2 proudy, cena za 1 proud
- samolepící těsnění 5×30 obdélník59.60 Kč (72.12 Kč s DPH) /mTSL 120 020 530-001
- samolepící těsnění 5×40 obdélník51.00 Kč (61.71 Kč s DPH) /mTSL 120 020 540-001
- samolepící těsnění 8×10 obdélník30.50 Kč (36.91 Kč s DPH) /mTSL 120 020 810-004 4 proudy, cena za 1 proud
- Samolepící těsnění obdélník 2,8×811.40 Kč (13.79 Kč s DPH) /mTSL 120 020 308-006 6 proudů, cena za 1 proud
- samolepící těsnění odlehčené D16.90 Kč (20.45 Kč s DPH) /mTSL 120 090 001-006, pralinka. 6 proudů, cena za 1 proud
Co je to Outsourcing
Původní slovo Outsourcing má význam jako „vytěsnit“ nebo „odsunout“. Někdy je také pro pojem Outsourcing používán výraz „využívání externích služeb“.
Naše společnost se zaměřuje na outsourcing ve formě dodávek zboží firmám (viz. reference níže) zejména režijního charakteru, kterým jsou např. drogerie, ochranné pracovní pomůcky a oděvy, obalový materiál, palety, filtry, kartáče, nože, brusivo, nářadí apod.
Důvody vedoucí firmy k využívání dodávek režijního matriálu jednou externí firmou (Outsourcingu):
Finanční důvodyjsou snížení nákladů a zvýšení výnosů. Kumulací objednávek našich zákazníků jsme schopni snížit nákupní ceny u výrobců a následně, tak dodávat za nižší ceny. Další úsporou je, že nemusíte tezaurovat finanční prostředky v zásobách a díky našim skladovým zásobám můžete objednávat zboží tzv. „just in time“, tedy až v okamžiku, kdy jej skutečně budete spotřebovávat. |
Věcné důvodyse týkají zdokonalení v oblasti hlavní činnosti. Z organizačního hlediska jde především o zjednodušení manažerské práce a zploštění organizační struktury podniku. Podstatně se vám sníží časová a personální náročnost v oblasti nákupu. |
Konkurenční důvodyjsou strategické. Jedná se o zaměření na získání konkurenční výhody, náskoku před konkurencí. |
Reference
- Henniges Hranice s.r.o.
- Araprim s.r.o.
- Profily s.r.o.
- RPF s.r.o.
- PRINEX GROUP s.r.o.